1,000-Lb Susters’ Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie

1,000-Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie’ Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie.

Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie, Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie, Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie.

1000-Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie

1000-Lb Susters’ Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie’ in rehabilitasieKrediet: Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie
She's given up 'vaping, Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie

Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie, Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie’Krediet: TLC

Tammy Slaton se pêl gee inligting oor haar gesondheid tydens rehabilitasie.

Die bron het gesê: “Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig.

“Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig, Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig. Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig”

Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig, Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig, Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig, Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig.

Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig, Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig.

Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig: “Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig.

“Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig, Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig”

Mees gelees in TV

RASRY

Kate Garraway sluit GMB-gas af oor verregaande opmerking oor 'vroue in burkas'’

Kate Garraway sluit GMB-gas af oor verregaande opmerking oor 'vroue in burkas': “Kate Garraway sluit GMB-gas af oor verregaande opmerking oor 'vroue in burkas', Kate Garraway sluit GMB-gas af oor verregaande opmerking oor 'vroue in burkas'.

“Kate Garraway sluit GMB-gas af oor verregaande opmerking oor 'vroue in burkas'”

“Kate Garraway sluit GMB-gas af oor verregaande opmerking oor 'vroue in burkas', maar sy moet soveel gewig verloor.

“Sy het 'n doelwit vir haarself, want sy betaal hiervoor.”

TAMMY'S GLOW UP

Vroeër vandag, Tammy het nog een geplaas selfie van die rehabilitasiesentrum waar sy onherkenbaar gelyk het.

Die twee selfies wat Tammy geplaas het, het haar uitgebeeld met natuurlike grimering en rokerige oogskadu.

Aanhangers was opgewonde om te sien hoe sy vordering maak.

Een het geskryf: “Jy lyk goed Tammy, moenie dat iemand jou afbring nie! Niemand loop in jou skoene nie!”

’n Tweede aanhanger het geskryf: “Wie het jou grimering gedoen? Dis pragtig.”

Iemand het teruggekap, en kommentaar gelewer, “Dit word filters genoem,” soos 'n ander bygevoeg het, “Dit is 'n filter wat ook haar gesig na onder skraal.”

Alhoewel 'n vyfde aanhanger vir Tammy teruggeklap en geskryf het: “Bla, bla, bla. Ek gee nie om wat jy dink nie. Haters gaan haat. Voel trots.”

KRY HULP

Tammy weer by rehab ingeboek na 'n mislukte tyd vir haar gewig nadat die ster kommer by haar ontlok het “roekeloos” gedrag.

’n Bron na aan Tammy het eksklusief aan The Sun beweer: “Sy is in 'n fasiliteit en sy kry hulp.”

Die bron beweer: “Hierdie somer was sy 'n bietjie roekeloos. Daar was tye wat ek gesê het, 'Jy het 'n TV-program oor jou gewig. Hoekom eet jy dit?’

“Ek was baie bot met haar.”

Volgens die bron, Tammy het haarself voor die vakansie in die fasiliteit toegelaat.

Sy het 'n paar dae gelede 'n verpleegster ontmoet en die verpleegster het gesê sy verbeter geweldig: “Sy doen dit op haar eie. Sy kies om byna agt uur van haar gesin af te wees.”

Tammy beplan om tot die somer by die fasiliteit te bly.

Tammy se suster Amy, 34, en haar gesin woon almal in Dixon, Kentucky waar die program verfilm word.

Amy het onlangs uitgetrek die duplekshuis sy het met Tammy gedeel in die eerste paar seisoene van die program en in haar eie sy het met Tammy gedeel in die eerste paar seisoene van die program en in haar eie sy het met Tammy gedeel in die eerste paar seisoene van die program en in haar eie.

sy het met Tammy gedeel in die eerste paar seisoene van die program en in haar eie, sy het met Tammy gedeel in die eerste paar seisoene van die program en in haar eie, sy het met Tammy gedeel in die eerste paar seisoene van die program en in haar eie.

Die bron het gesê: “sy het met Tammy gedeel in die eerste paar seisoene van die program en in haar eie. sy het met Tammy gedeel in die eerste paar seisoene van die program en in haar eie.

“sy het met Tammy gedeel in die eerste paar seisoene van die program en in haar eie. She wants to be home and see Gage and she feels like she’s missing out on Gage’s first two years of life.

CONCERN FOR TAMMY

Tammy’s fans began growing concerned for the star when she posted selfies from her rehab facility.

Followers assumed she was in a hospital and expressed their concern for her, as she wore a trach to help her breathe.

Followers shared supportive messages for the TV star in the comments, with many pleading for her to get the help she needs.

Een aanhanger het geskryf: “Soos gewoonlik, sending prayers that you are prioritizing your health and taking the help we all need at times. I believe in you.

Many others echoed the statement, praying for the star toget healthy.

Aanhangers’ fears for the TLC star’s well-being were heightened after Tammy weighed in at 639 pounds in a recent episode.

Tammy’s family had also been concerned for her unhealthy habits, as they thought her smoking and drinking was adding fuelto the fire.

Those close to Tammy heard her partying wasstarting to take a tollon the star and worried about what her future will hold.

On the latest episode of the TLC show, her brother Chris Combs explained his concerns about his sister’s lifestyle after she refused to join him for a doctor’s appointment.

She has enough health problems without adding more to the fire,” he said in a confessional interview.

He then turned to his family for guidance on how to handle Tammy’s declining health: “Do we just let her live and be comfortable, and plan, for her not being here in five years, and take care of all the arrangements?”

An exclusive source claimed she's able to do more things on her own

An exclusive source claimed she’s able to do more things on her ownKrediet: TLC
Tammy has also increased physical activity during her stay in the Ohio facility

The star has come a long way since her stint on the show where she was partying and smoking with friendsKrediet: TLC

Ons betaal vir u stories!

Het u 'n storie vir die US Sun -span?

E-pos ons by exclusive@the-sun.com of bel 212 416 4552.

Soos ons op Facebook by www.facebook.com/TheSunUS en volg ons vanaf ons hoof Twitter-rekening by @TheSunUS